Izjava o konverziji / Conversion Statement
‘All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site’.
Sva plaćanja će biti izvršena u srpskoj valuti - dinar (RSD). Iznos koji će biti naplaćen na Vašoj platnoj kartici dobija se konverzijom cene u evrima u dinare prema važećem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom naplate sa Vaše kartice, isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja platnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike od originalne cene navedene na našoj web stranici.
Izjava o PDV-u / VAT Statement
Cene date u cenovniku su sa obračunatim pdv-om.
Izjava o zaštiti poverljivih podataka o transakciji
„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“
Izjava o povraćaju sredstava
„U slučaju odustajanja od usluge u dogovorenom roku u uslovima korišćenja i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Vaša prodavnica d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC I Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.
POLITIKA PRIVATNOSTI
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Nećemo vam nikada slati e-mailove za koje se niste samovoljno prijavili, sem u slučaju veoma važnih obaveštenja o promenama.
Pobrinućemo se da se uvek možete brzo i jednostavno odjaviti u slučaju da više ne želite da primate e-mailove sa našeg sajta.
Zaštita podataka o ličnosti i politika privatnosti
Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajtova naših proizvoda je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Vasa prodavnica doo usklađene su sa zakonima Evropske unije (Direktiva EU 95/46/EC, 2002/58/EC and Treaty Conventions(Ugovorne konvencije) ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189), kao i zakonima koji važe u svakoj od država istočne i centralne Evrope. Ova politika privatnosti reguliše postupanje sa informacijama koje od Vas prikupljamo kada posetite ovaj web sajt.
Način rešavanja reklamacija:
Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javiće te se na telefone:
011/404-5102, 011/407-4492 ili 069/407-4492
Ili posaljite mail sa Vašim problemom na sledeću adresu: office@exceed.rs
Možete doći i lično na našu adresu, Starca Vujadina 9, Beograd.
Radno vreme: radnim danima 09-17h
Povraćaj novca:
Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano Zakonom o zaštiti potrošača:
- Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova
- Kupac može da traži novac i u slučaju da Vasa prodavnica d.o.o. ne isporuči robu u ugovorenom roku
- Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
CENA ISPORUKE
Cena isporuke za porudžbine veće od 10.000,00 din je za Vas besplatna. Za sve porudžbine čiji je račun manji od tog iznosa cena isporuke iznosi maximalno 350,00 din sa PDV-om u zavisnosti od težine paketa.
Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom ili na naš žiro račun.