Svesni smo Vaših prava kao kupaca i, u želji da unapredimo Vaše poverenje kada je u pitanju online kupovina, želimo da postupak reklamacije pojednostavimo što više moguće. Budite uvek slobodni da nas kontaktirate u slučaju reklamacije, a mi Vas Uveravamo Vas da ćemo svaki zahtev rešiti na obostrano zadovoljstvo i u što kraćem roku.
Napomena! Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu treba uvek proveriti po prijemu i, ako je došlo do greške, mi smo tu da je u najkraćem roku ispravimo.
Ukoliko uočite oštečenje u transportu...
Nemojte potpisivati prijem pošiljke. Zamolite kurira da sačeka dok Vi proverite da li je oštećenje na pakovanju, ukoliko ga ima, uzrokovalo oštećenje proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke.
Ukoliko ste primili pošiljku, a naknadno zaključili da ste dobili oštećen, proizvod koji niste poručili ili koji ne funkcioniše, molimo Vas sačuvajte originalnu ambalažu proizvoda., slikate oštećenu ambalažu i proizvod i pošaljete slike na office@exceed.rs.
Slanje robe na servis
Uz proizvod je neophodno da nam dostavite originalni garantni list i kopiju računa, kao i da sve komponente adekvatno upakujete, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije, kao i da napišete što detaljniji opis kvara.
*Fizički oštećeni proizvodi i oni koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji i uputstvu nemaju prava na reklamaciju i besplatan servis, budući da Exceed ne odgovara za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica. U slučaju fizičkih oštećenja, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše troškove prema servisu i takav vid dodatnih troškova Exceed ne snosi. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti. Troškove dostave robe u slučaju reklamacije ili odustanka snosi kupac.